Parim kingitus, mida oma lähedastele teha saad, on tervis. NorVita tooted põhinevad teadusel ja tehnoloogial.
NorVita on 2019. aastal alguse saanud Eesti toidulisandite kaubamärk, mille valikust leiab liposoomsed- ja spreivitamiinid. NorVita vitamiinid toetavad tervist ja pakuvad lahendusi levinud probleemidele nagu väsimus või kehv uni. Mikrotoitaineid ei mõjuta vaid meie meeleolu ja jaksu, vaid üldist terviseseisundit. Selleks, et kõik saaksid elada täisväärtuslikku elu, pakub NorVita mugavalt kasutatavaid ja väge hea imenduvusega suukaudseid sprei või geeljaid toidulisandeid täiskasvanutele ja lastele. Vali parim kingitus oma lähedasele NorVita e-poest: norvita.eu/pood
Paljud NorVita tooted on välja arendatud kliendi soove ja vajadusi kuulates või edasimüüjaga mõtteid põrgatades. Pärast idee mõningast lahtikirjeldamist ja analüüsi algab NorVita tiimis praktiline tootearendustöö, mis sisaldab endas võimalikult keskkonnasäästliku pudeli (taara), kvaliteetsete toorainete otsingut ning nende toorainete omavahelist kombeerimist ja katsetamist seni, kuni valmib kvaliteetne tulem, mida on ka kliendil meeldiv kasutada. Tähtis osa tootearendusest on ka juriidiline ja regulatiivne töö. Riikide seadusandlus on väga erinev ja seetõttu peab NorVita hoolikalt jälgima, et arendatud toodet tohib ka sihtturul müüa. Samal põhjusel võib ühe toote arendus ajaliselt kesta väga erinevalt. Näiteks, kui tegemist on lihtsa tootemuudatusega, jõuab protsess lõpule maksimaalselt paari kuuga. Kui on aga käsil täiesti uudse toote loomine, võib see võtta koguni mitmeid aastaid.
NorVita brändi lugu
Kõik sai alguse soovist luua päriselt efektiivne vitamiinitoode, mis annaks inimesele rohkem tagasi ja väärtustaks puhta looduse poolt pakutut.
Ühiselt leiti, et kvaliteetne ravimitööstus on maha surutud lõputu bürokraatia ja turukaitse poolt ja seetõttu otsustati inimeste heaolusse panustada luues innovatiivseid, tõhusaid ja mugavalt tarbitavaid toidulisandeid. Teoorias osati seda ka teha – viiest asutajast 4, Imre, Indrek, Tanel ja Sander, töötasid aastaid ravimisektoris. Seal omandasid nad suurepärase kogemuse ravimite ja apteegitoodete tootmise, arenduse, kvaliteedi ja regulatsioonide vallas.
Kuidas seda kõike aga turundada? Kaasasutaja ja turundusspetsialist Kristi liitus ettevõttega, kui oldi juba loomas tooteid, ent toodetel ei olnud veel brändi ja nägu. Uus tiimiliige sobis nagu valatult, sest ka Kristi oli aastaid Austraalias elades saanud idee hakata tegelema pihustatavate vitamiinidega, kuna ta nägi nende positiivset mõju. Kui Kristi Eestisse naases, said kaks üliolulist poolust – kvaliteetne tootmine ja kaasahaarav turundus – juhuse (või saatuse) tahtel kokku ning ühiselt loodi ühiselt NorVita.
Allikas: norvita.eu