
Joik OÜ: ,,Kui me sügisel oma uued Re-Boost Collagen sarja tooted valmis saime, oli meile koheselt selge, et oleme hakkama saanud millegi erilisega. Olime ise tooteid juba mitmeid kuid testinud ja nende toimivuse osas veendunud. Edasi kinnitasid meie enda veendumust tootetestijad, kellelt saime ülevoolavalt kiitvaid arvustusi. Aga me polnud ikka rahul ja otsustasime saata valitud tooted sõltumatusse laborisse testimiseks, et oleks nende toime ka teaduspõhiselt tõestatud.”
,,Üheks testimisele saadetud tooteks oli Re-Boost Collageni sarja kirgastav ja siluv silmakreem. Palusime laboril uurida, kas meie silmakreem omab nahka pinguldavat ja helendavat ning kortse vähendavat efekti, sest just seda peaks tegema muljetavaldav koostisainete nimistu. Silmakreemis sisalduvad senolüütilised aktiivained, bioretinool, kofeiin, alpi pajuheina, hobukastani, põldosi ja avokaado ekstraktid ning Saaremaa punavetikas,” sõnab Joik OÜ ekspordi- ja turundusjuht Kadri Sild.
Re-Boost Collageni sarja kirgastav ja siluv silmakreem läbis novembris põhjaliku ja kontrollitud testimise nahatestidele spetsialiseerunud Poola laboris.
20 vabatahtlikku testisid toodet etteantud juhiste järgi 4 nädala jooksul, kasutades kreemi igapäevaselt. Samal ajal ei kasutanud testijad ühtki teist silmaümbruse toodet. Uuringu järgselt täitsid testijad ankeedi toote kohta.
Nendest 10ne vabatahtliku naha seisundit hindas dermatoloog + teostati aparaadiuuringud, millega mõõdeti naha heledust, elastsust ning kortsude pikkust ja sügavust. Valitud vabatahtlike testijate silmaümbrust pildistati tumedate silmaümbruste vähenemise efekti visualiseerimiseks.
Esiteks vaatame, kuidas mõjus JOIK kreem tumedatele silmaümbrustele.
20st katsetajast 16l esines teatavalt määral probleemi tumedate silmaalustega.
Konica Minolta 600D spektrofotomeetri abil mõõdeti silmade ümbruse naha värvuse intensiivsust. Test koosnes naha värvuse intensiivsuse spektrofotomeetrilisest mõõtmisest silmade ümbruses Lab värviruumis. Uuringus määrati “L”-parameeter, mis näitab naha tooni/värvuse intensiivsust (mõju pärast 4-nädalast regulaarset kasutamist).
Joik / Joik OÜ
Meie lugu. JOIK bränd sündis aastal 2005 ja selle ajaga on ühe naise unistusest kasvanud välja rahvusvaheliselt tunnustatud ja ulatusliku tootevalikuga kaubamärk, mille looduskosmeetika ja koduspaa tooteid armastatakse nii Eestis kui paljudes ekspordiriikides.
Eestis sündinud ja kasvanud JOIK saab jätkuvalt innustust Eesti imelisest loodusest. Ühendame parima loodusliku tooraine moodsa teaduse, disaini ja põhjamaiste nahahooldustraditsioonidega. Astume alati üht sammu oma väärtustega, oleme looduslikud ja loodust hoidvad, vastutustundlikud ja säästvad ning paneme suurt rõhku disainile ja teeme juba aastaid koostööd Eesti loovinimeste, disainerite ja kunstnikega, mis väljendub nii meie tootedisainis kui ka limiteeritud erikollektsioonides.
JOIK brändi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning meie teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks tõime esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakkusime esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hankisime esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid.
Meie väärtused. JOIK põhiväärtused on efektiivsus, ausus, looduslikkus ja emotsionaalsus. Me seisame selle eest, et nahahooldustooted oleks tõeliselt tõhusad ja teeks, mida lubavad. Tootel märgitud kasulikke aineid on täpselt parajalt, et nahk tänulik oleks. Tahame, et igaüks saaks meie toodetega lubada endale päevas ühe mõnusa hetke, et nautida ilusat ja hästi lõhnavat toodet, teades, et tänulikud on nii hästi hooldatud nahk kui meid ümbritsev keskkond.
Meie nimi. Nimi JOIK tuleb sõnast „joig“, mis on looduslähedase põhjamaa rahva Saamide iidne laulmise viis. Joigumise kaudu antakse edasi meeleolu ja tundeid. Joigumine kannab endas traditsioone, aga samas areneb ja kohandub kaasajaga. JOIK brändina lähtub sarnasest ideest – hindame vanu oskusi kasutada loodust heaolu ja tervise heaks, aga areneme pidevalt ja loome tooteid, mis põimivad endas puhta looduse parimad aktiivained tänapäevaste teadmistega ja tekitavad häid emotsioone.
Meie klient. Me määratleme oma sihtgruppi väärtuste põhjal, mitte vanuse, sissetuleku, elukoha või muu taolisealusel. Me ei diskrimineeri, aga peame nentima, et 95% meie klientuurist moodustavad naised. Nii on meie klient tugev iseseisev naine, kes teab oma väärtust. Ta hoolib endast, kuid ei ole enesekeskne. Ta usub, et igaüks loeb ja muutus algab väikestest asjadest. Ta väärtustab loomulikkust ja looduslikkust – ta ei taha muutuda kellekski teiseks, vaid rõhutada enda tugevaid külgi. Ta otsib kosmeetikatoodet, mis oleks tõhus ja usub looduse võimesse. Aga talle meeldivad ka hetked endale, emotsioonid ja rõõm ilusatest asjadest, lõhnad ja värvid.
Allikas: https://joik.ee/blogi/nuud-teaduslikult-toestatud-re-boost-collagen-silmakreem-toimib/