Looduskosmeetikat ja koduspaa tooteid valmistav Eesti tootja JOIK jõudis mainekal konkursil finalistide hulka kõige rohelisema kaubamärgi kategoorias!
Äsja avaldatud Brand Capitali uuringutulemustest selgus, et JOIKil on au olla üks viiest kõige rohelisemast brändist Eestis. Brand Capital on Baltimaade kõige ulatuslikum brändi- ja elustiiliuuring. Selle juured ulatuvad 2004. aastasse. Uuringu viis läbi Norstat, kes küsitles kokku üle 3000 majanduselus osaleva Baltikumi elaniku. Uuring hõlmas endas üle 600 kaubamärgi ja üle 300 erineva elustiili ja harjumustega seotud küsimuse. Konkursil tõstetakse esile kõige armastatumaid, rohelisemaid, inimlikumaid, lõbusamaid ja kiiremini kasvavaid brände.
JOIK brändi asutaja Eva-Maria Õunapuu: „Meil on rõõm olla üks innovaatilistest ettevõtetest, kes teevad tööd puhtama ja rohelisema planeedi nimel ning see on olnud firma algusaegadest peale üks meie põhiväärtusi. Oleme rõõmsad, et kliendid on meie püüdlusi märganud ja JOIKi finalistide hulka hääletanud.“
Joik
Meie lugu. JOIK bränd sündis aastal 2005 ja selle ajaga on ühe naise unistusest kasvanud välja rahvusvaheliselt tunnustatud ja ulatusliku tootevalikuga kaubamärk, mille looduskosmeetika ja koduspaa tooteid armastatakse nii Eestis kui paljudes ekspordiriikides.
Eestis sündinud ja kasvanud JOIK saab jätkuvalt innustust Eesti imelisest loodusest. Ühendame parima loodusliku tooraine moodsa teaduse, disaini ja põhjamaiste nahahooldustraditsioonidega. Astume alati üht sammu oma väärtustega, oleme looduslikud ja loodust hoidvad, vastutustundlikud ja säästvad ning paneme suurt rõhku disainile ja teeme juba aastaid koostööd Eesti loovinimeste, disainerite ja kunstnikega, mis väljendub nii meie tootedisainis kui ka limiteeritud erikollektsioonides.
JOIK brändi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning meie teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks tõime esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakkusime esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hankisime esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid.
Meie väärtused. JOIK põhiväärtused on efektiivsus, ausus, looduslikkus ja emotsionaalsus. Me seisame selle eest, et nahahooldustooted oleks tõeliselt tõhusad ja teeks, mida lubavad. Tootel märgitud kasulikke aineid on täpselt parajalt, et nahk tänulik oleks. Tahame, et igaüks saaks meie toodetega lubada endale päevas ühe mõnusa hetke, et nautida ilusat ja hästi lõhnavat toodet, teades, et tänulikud on nii hästi hooldatud nahk kui meid ümbritsev keskkond.
Nimi JOIK tuleb sõnast „joig“
,,Joig” on looduslähedase põhjamaa rahva Saamide iidne laulmise viis. Joigumise kaudu antakse edasi meeleolu ja tundeid. Joigumine kannab endas traditsioone, aga samas areneb ja kohandub kaasajaga. JOIK brändina lähtub sarnasest ideest – hindame vanu oskusi kasutada loodust heaolu ja tervise heaks, aga areneme pidevalt ja loome tooteid, mis põimivad endas puhta looduse parimad aktiivained tänapäevaste teadmistega ja tekitavad häid emotsioone.
Meie klient. Me määratleme oma sihtgruppi väärtuste põhjal, mitte vanuse, sissetuleku, elukoha või muu taolisealusel. Me ei diskrimineeri, aga peame nentima, et 95% meie klientuurist moodustavad naised. Nii on meie klient tugev iseseisev naine, kes teab oma väärtust. Ta hoolib endast, kuid ei ole enesekeskne. Ta usub, et igaüks loeb ja muutus algab väikestest asjadest. Ta väärtustab loomulikkust ja looduslikkust – ta ei taha muutuda kellekski teiseks, vaid rõhutada enda tugevaid külgi. Ta otsib kosmeetikatoodet, mis oleks tõhus ja usub looduse võimesse. Aga talle meeldivad ka hetked endale, emotsioonid ja rõõm ilusatest asjadest, lõhnad ja värvid.
Allikas: joik.ee