Detsembris alustas Organic Estonia tegevjuhina Margit Pruul, kes on viimased poolteist aastat tegutsenud aktiivselt Biomarketi ridades ning tunnetab selgelt kohaliku mahetoodete tarbijat ja teab sisseostjaid. Kaheksa aastat ettevõtjana ja mahetoodete eksportijana tegutsedes, on tal kogemusi nii Shanghai EXPOlt, Grüne Woche aga ka Biofach’lt. Margit koondas ka Hiiumaa väiketootjad ühe katuse alla ja avas Hiiumaa Saatkonna Telliskivi Loomelinnakus. Mahedalt tootmise teema kõnetas teda aga pikalt enne maheettevõtjana alustamist. Kümme aastat Eesti Ekspressi ajakirjanikuna toiduteemasid kajastades sai selgeks, et inimesed hoolivad sellest mida nad sisse söövad ja peale määrivad.
Õppinud on ta rahvusvahelist majandust Eesti Kõrgemas Kommertskoolis ning täiendanud end Itaalia ja Ameerika ülikoolides. Lisaks on ta erinevate projektide läbiviimise eest vastutanud Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS).
2024 aasta ambitsioon on suurendada mahetoodete turustamist rahvusvahelisel tasandil, luua uusi ekspordikanaleid ning vahendada kontakte olemasolevast võrgustikust. Margit paneb fookuse uute eksporditurgude avamisele analüüsides erinevaid sihtturge, arvestades nõudluse, konkurentsi ja regulatsioonidega. Plaanitud on rakendada turunduskampaaniaid ja osaleda ühisstendina rahvusvahelistel mahemessidel.
Koduturul tegustedes on eesmärk parandada tarneahelat, optimeerida logistikat ja vähendada tarneaja ja kuludega seotud riske. Töös olevate projektide raames on kavas korraldada pop-up müüke ja lükata käima mahekasti pakkumine.
Ka algaval aastal jätkame koostööd rahvusvaheliste kaubandusorganisatsioonide ja valitsusasutustega, arendame partnersuhteid kohalike ja rahvusvaheliste jae- ning hulgimüüjatega. Kohaneme muutuvate turutingimustega, et tagada mahetootjate konkurentsivõime rahvusvahelisel turul.