Organic Estonia vaatab sel kevadel üle oma strateegiad, oleme ka oluliselt uuendanud oma brändingut ja värskendanud visuaali, valmis sai ka uus koduleht. Pöörame põhifookuse senisest enam ettevõtete vahelisele koostööle, ühisturundusele ning ekspordile.
2020. aasta kevad ja eriolukord jääb paljudele ettevõtetele meelde kui
tohutu elukorralduse ja äride muutuse ajana. Oleme karantiinis, piirid kinni inimeste liikumisele, kuid õnneks kaubad liiguvad riikide vahel rohelistes koridorides.
Sööme, kokkame ja puhkame enda linna ja maakodus võimaluste piires ning
vaatame kõrvalt hotellide, spade, restoranide, kohvikute keerulist
olukorda, kus tõmbenumbriks olnud üritused end arglikult suvekalendrisse ilmutavad.
Füüsilisi kontakte vähem, mõned ettevõtlusvormid ei toimigi enam,
kuid mõned õnneks saavad uuesti jalad alla, kui toovad oma strateegiasse
uued suunad ja valmisolekud.
Toimub hoogne õppimine ja õpitu kasutamine, e-äridele ja e-keskkondadele
kiirem ülemik ning tegelikult ootus, et piirid ka avaneks. Oleme teadmatuses, mis toob kaasa suvi ja siis sügis. Meil on vaja kohaneda ja mõelda, mis antud hetkel üldse toimiks ja kuidas.
On tegevused, mis siiski jätkuvad aga uut moodi.
Mahemajanduse ettevõtete esindusorganisatsioonina on Organic Estonial 2 suuremat eesmärki jätkuvalt: a) toimetada jätkusuutlikult b) eristuda teistest riikidest oma võimaluste
ja ka väärtushinnangutega.
Meil on vaja jõuda rahvusvahelisele turule, et saada tuntuks lisaks e-kuvandile ka mahetoidu ja innovatiivsete loodustoodete tootja riigina, kus on riigi puhta kuvandi tõestuseks
saavutamas 51% maheala ning meil on üks puhtamaid õhu näitajaid ning
puhtaim vesi.
Hoiame seda, mis täna meie elurikka keskkonna eriliseks teeb ning õpime
ühisel koos suunda ja sihte seadma, müüma ja ühiselt turundama, sest ainult nii saame globaalsel turul välja paista.
Head lahenduste leidmise, koostöö õppimise ning toetamiste kevadet soovides.
Krista Kulderknup, Organic Estonia tegevjuht