Siim Kabrits, Organic Estonia idee autor ja 2015 Arengufondi võiduidee ”51% Mahe Eesti” ellu kutsuja ning Organic Estonia tegevjuht Krista Kulderknup kohtusid täna Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi, EASi ja KredExi ühendasutuse ja Maaeluministeeriumi esindajatega, et jagada ideed, kuidas saaks riik luua unikaalsed ja eristuvad müügiargumendid, mis toetaks suisa 5. majandussektorit – nagu metsa-, ja puidusektor, turismisektor, toidu ja loodustoodete sektorit, samuti täiendaks sisuga workinestonia.ee ja investinestonia turunduse kontseptsiooniga.
Siim Kabrits, kui ka edukas eksportija, tegi ülevaate – Miks müügiargumente on vaja luua? Mis need võiks olla? Kuidas unikaalsete müügiargumentide loomine riigi tasemel võiks ka tavaelus toimuda? Kuidas ettevõtted saavad neid kasutada eksportturgudel? Millist kasu me saame, kui lisaks riigi IT kuvandile suudaksime ära brändida ka meie oma looduskeskkonna?
Turunduskontseptsioon tuleb luua riigi tasemel, et ettevõtted seda lugu kasutama saaksid hakata ning vastavalt sihtriikidele tuleb leida õiged argumentide nö paketid, mis just Eesti puhul valitud eksport riikides korda läheb.
Edu ja jõudu kõikidele Eesti turundamisel.