Organic Estonia: Jaapanis registreeritakse esmakordselt kaks Eesti looduskosmeetika kaubamärki

Eesti looduskosmeetika brändid AESTI ja HOIA homespa on astunud jõulise sammu Jaapani turule sisenemiseks ning nende sealsed esindajad on alustanud Eestist pärit kaubamärkide registreerimist, teatas Eesti mahe-ettevõtteid koondav katuseorganisatsioon Organic Estonia MTÜ. 

“Jaapan on Eesti mahetootjate jaoks eksportturg, kuhu sisenemine on üldjuhul pikaajaline strateegiline teekond. Üks olulisemaid edutegureid on see, kui kaubamärkidel õnnestub sõlmida koostöö sealse distribuutoriga. AESTI ja HOIA homespa on astunud märkimisväärse sammu ja nende koostööpartnerid Jaapanis on alustanud kaubamärkide registreerimist,” selgitas Krista Kulderknup, Organic Estonia MTÜ tegevjuht.

Organic Estonia Jaapani ekspordinõunik Janne Funk selgitas, et Eestist on Jaapanis tekkimas kuvand kui puhta loodusega maheriigist. Jaapanlased on väga hästi vastu võtnud Eesti looduskosmeetika tooted, palju tähelepanu on pälvinud AESTI toodetes kasutatav Eesti turvas.

“Kosmeetikatoodete import Jaapanisse on üks keerukamaid, kuna selleks on vaja litsentseeritud importööri, kes kaupadega detailselt tutvub ja need registreerib. Eesti kosmeetika ettevõtetel on see õnnestunud. Distribuutorid näevad toodetes sedavõrd head potentsiaali, et on alustanud Eesti kaubamärkide registreerimist. See on meie looduskosmeetika ettevõtete jaoks esmakordne,” kinnitas Funk.

Ekspordinõunik märkis, et hiljemalt sügiseks on kaubamärgid registreeritud. Distribuutorid pakuvad välja tootestamise ideid Jaapani turu jaoks ja otsivad aktiivselt müügivõimalusi: “See tähendab, et viiakse läbi tootetutvustusi, pop-up müüke ning esitletakse tooteid meedias.” AESTI toodete tutvustamiseks on loodud AESTI Japan koduleht ja sotsiaalmeedia kontod, turunduskampaaniate jaoks on valminud toodete fotod ja kasutusvideod, mis aitavad müügiprotsessil käivituda.

HOIA homespa looja Triinu Karolin ütles suurt edu kommenteerides, et see on üllatav ja väga positiivne, sest Jaapani turg on oma olemuselt väga ambitsioonikas: “Jaapan on suures osas meie esimene eksporditurg ja siiani on läinud päris sujuvalt.”

AESTI tegevjuht ja rajaja Heiki Kanne selgitas, et Jaapan on globaalselt tuntud kui traditsioonide, puhtuse ja austuse maa ning Aesti olemus põhineb samadel väärtustel. “Olla Jaapanis esindatud AESTI – Eesti turbast valmistatud ilutoodetega – on ettevõtte jaoks nii au kui tunnustus seni tehtud tööle. Eesti turbal on väga head puhastavad omadused inimese nahale. Meil on väga hea meel, et jaapanlased on saamas aina rohkem osa Eesti puhta looduse headusest,” märkis Kanne.

2016. aastal tegevust alustanud HOIA Homespa pakub laia valikut 100% looduslikke nahahooldustooteid, mis on valmistatud käsitsi ja jätkusuutlikult kasutades eetilist ja kvaliteetset toorainet. HOIA tooted valmivad Saaremaal, mis on osa UNESCO biosfääri kaitsealast. HOIA kasutab hoolikalt valitud orgaanilisi külmpressitud õlisid ja võideid kogu maailmast ning kombineerides neid kohalike toorainetega sünnivadki ainulaadsed spaakogemust pakkuvad nahamaiused.

Parimate toodete väljatöötamiseks teeb AESTI pidevalt koostööd Tartu Ülikooli ja Tallinna Tehnikaülikooli teadlastega. Teadurid on viinud läbi mitmeid laboratoorseid uuringuid, leidmaks parima koostisega turvast, mis oleks iluhoolduseks parima ja efektiivseima koostisega. Aesti turba ilutooted valmivad akrediteeritud laboris, on laboratoorselt testitud ja Terviseameti poolt heaks kiidetud garanteerides sellega alati toodete kõrgeima kvaliteedi. 2014. aastal väljastati Aesti filtreeritud Eesti terviseturbale Euroopa Liidu kosmeetika ohutusnõude tunnustatuim dokument, mis tõestab turba kasulikkust inimese nahale.

Organic Estonia on mahemajanduse ettevõtte katusorganisatsioon alates 2017. Organisatsioon liidab nii loodus -kui mahetootjaid ja tutvustab liikmete tooteporfelli välisriikides. www.knzp.ee