Organic Estonia: Jaapani mainekas kaubamajas algas esmakordselt Eesti mahe- ja loodustoodete esitlusmüük

19. mail 2021 algas Jaapanis, mainekas JR Nagoya Takashimaya kaubamajas jätkusuutliku elustiili ürituste nädal: yasashii kurashi, kus on esmakordselt  esindatud ka kolm Eesti mahe- ja looduskosmeetika tootjat- Luuv, Aesti ja HOIA homespa. Jaapani turule jõuab kokku 27 Eesti mahetoodet. 

Kui varem on kampaania raames jätkumüügis Jaapani turule sisenenud juba mahetoidu müügiartiklid nagu Roosiku šokolaadid, Põhjala Teetalu teed ja Honest Nektari meed, jõuab kodumaine looduskosmeetika Jaapani turule esimest korda.

Väljapanek tutvustab ühiselt Eesti jätkusuutliku ja maheda elustiili tooteid ja visiooni. Esindatud on nii ehe* estonia, born from nature projekti raames tutvustatud disainibrändid, MUJI poes esitletud nn Avinurme korvid kui ka esmakordselt müügivõimaluse pälvinud Kerttu Laane Eesti rahvusvöö mustrit imiteerivad toolid Kirikergo.

Eesti mahetootjaid ühendava Organic Estonia tegevjuht Krista Kulderknup selgitas, et Jaapani turule sisenemine on strateegilise ja pikaajalise ühise töö tulemus ning etapiviisiliselt plaanitakse seal suurendada eestimaise meheportfelli osakaalu.

Organic Estonia on ühisturundusplatvorm ettevõtetele, kellel on potentsiaali eksporditurgudele jõuda. Meie meeskonna ülesandeks on aidata uuele turule sisenevatel ettevõtetel ületada tõkkeid ja tulla ühiselt nähtavale mõnes jaeketis või online poes. Tänane edulugu Jaapani turul kinnitab, et Eesti ettevõtetel on üheskoos lihtsam eksportida ja müüki alustada, kui üksinda tegutsedes,” kinnitas Kulderknup.

Organic Estonia Jaapani ekspordi esindaja Janne Funk selgitas, et  atusorganisatsiooni tegevus sihtturul kannab kindlat eesmärki – ühise rindena järjepidevalt saavutada suurem nähtavus. “Meie koostöö Jaapani turul on toidu- ja loodustoodetega toimunud mitu aastat ning oluline on väikese- ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks just ühistegevused, mis ühtlasi loovad riigi kuvandi,” selgitas Funk ja lisas:  “Oleme saanud üle ootuste head tagasisidet toodetele. Hinnatakse Eesti mahe- ja loodustoodete kõrget kvaliteeti ja innovaatilisust, mida pigem uued väiketootjad pakuvad. Tähelepanu on pälvinud ka Eesti puhta tooraine kasutamine tootes.”

Organic Estonia 2019 aastal alanud ekspordi-alane koostöö Jaapani sihtturu esindajaga on jõudnud järgmisesse tegevuste etappi, kus lisaks mahetoidu toodetele on testmüüki jõudnud ka looduskosmeetika tooted.

 

HOIA homespa on Saaremaal tegutsev looduskosmeetika bränd, mis valmistab oma tooted käsitsi ja keskkonda säästvalt. HOIA toodetest jõudsid testmüüki erinevad seerumid ja taimeveed, mis on juba väga head tagasisidet pälvinud.

 

 

 

LUUV on perefirma, mis loodi 2017.aastal selleks, et pakkuda puhtaid looduslikke nahahooldustooteid. LUUVi toodetest on esindatud Ecocert Cosmos Natural sertifikaadiga Magneesiumikreem ning Gloss Balm huuletuubid, mille 100% taimses koostises on kasutatud köögivilju nagu näiteks peet, kartul, redis jms.

 

 

 

AESTI valmistab hinnatud Eesti turbast efektiivseid ja kasutajasõbralikke ilutooteid. Aesti toodetest valiti testmüüki juukse-, keha- ja näohooldustooted.

 

 

 

Organic Estonia on Eesti mahemajanduse ettevõtete katusorganisatsioon, mis toob liikmelisuse alusel kokku sertifitseeritud mahetoodete ja loodustoodete tootjad. Pakume oma liikmetele ühisturundusplatvormi toodete turundamiseks eksporditurgudel.

 

Soovime edu kõigile Eesti toodetele Jaapanis!