Organic Estonia alustab toidutootjatega sisenemist Saksa turule.

Selleks sügiseks on Organic Estonia seadnud eesmärgi viia läbi viimased 2 aastat edasi lükkunud Saksamaa projekti. Fookuses on test müügi saavutamine. Projekti ettevalmistustöödesse on kaasatud turu ekspert, Klaus Pfitzner Produkt Haus ’ist, kellel on 15 aastat kogemust aitamaks erinevaid Eesti ettevõtteid saksa turule ja Leana Kammertöns, kes on EAS esindaja Berliinis.

Projekt “ Saksamaa” jaguneb 4 osaks:

I etapp
– tootjate ja toodete välja valimine – 16.05
– projektiga liitumine, arve tasumine – vastavalt tähtaegadele
– toote kaartide koostamine – toimub jooksvalt
– tõlkimine – 08.06
– maandumislehe loomine – 08.06
II etapp
– turundusstrateegia koostamine saksa turule sisenemiseks igale
projektis osalevale ettevõttele – vastavalt kokkuleppele
– küsimustiku täitmine ​- enne kokkulepitud kohtumise toimumist
– näost näkku kohtumised saksa eksperdi Klaus Pfizneriga vastavalt graafikule
– toote näidiste ette valmistamine – vastavalt kokkuleppele
III etapp –
– toote näidiste esitlemine sisseostjatele – alates juunist
– proovimüükide korraldamine
– degustatsioonide organiseerimine
IV etapp
– proovimüügi lepingute sõlmimine
– proovimüüki toetavate turundustegevuste läbiviimine
– müügilepingute sõlmimine
– logistika ja arvelduste korraldamine

Projekt viiakse läbi PRIA turuarendustoetusega.