Muutuste aeg kosmeetikatööstuses – messi “Ilu sõnum” korraldaja Katrin Pihela

Kohustuslik õppematerjal naturaalse kosmeetika tootjale ja müüjale.

Selge on see, et  vanad turundusmeetodid kosmeetikasektoris enam ei tööta. Aga mis siis töötab? Kuidas “rääkida ära” Z põlvkonna tarbijaid? Millised on andestamatud vead looduskosmeetika brändi arenduses ja turunduses? “Välistamine” kui uus trend turunduses.

Siin on lühike ülevaade, millest Katrini ettekandes juttu tuleb:

  • Mis on juhtunud kosmeetika turul?
  • Millised sihtrühmad dikteerivad täna iluturgu?
  • Millised välisturud on hetkel ekspordiks suurima potensiaaliga?
  • Kuidas saada edumaa konkurentide ees välisturul?
  • Kuidas valida “influencereid” oma toote promomiseks?
  • Mida kindlasti arvestada kosmeetikatoote arenduses?
  • Sellest ja paljust muust räägib messi “Ilusõnum” korraldaja Katrin Pihela.

Ettekande slaidid: