Kohustuslik õppematerjal naturaalse kosmeetika tootjale ja müüjale.
Selge on see, et vanad turundusmeetodid kosmeetikasektoris enam ei tööta. Aga mis siis töötab? Kuidas “rääkida ära” Z põlvkonna tarbijaid? Millised on andestamatud vead looduskosmeetika brändi arenduses ja turunduses? “Välistamine” kui uus trend turunduses.
Siin on lühike ülevaade, millest Katrini ettekandes juttu tuleb:
- Mis on juhtunud kosmeetika turul?
- Millised sihtrühmad dikteerivad täna iluturgu?
- Millised välisturud on hetkel ekspordiks suurima potensiaaliga?
- Kuidas saada edumaa konkurentide ees välisturul?
- Kuidas valida “influencereid” oma toote promomiseks?
- Mida kindlasti arvestada kosmeetikatoote arenduses?
- Sellest ja paljust muust räägib messi “Ilusõnum” korraldaja Katrin Pihela.
Ettekande slaidid: