INTERVJUU: Küsimustele vastab Magrada tegevjuht Kaire Pagliuca 

2015. aastal loodud Magrada OÜ on Eesti looduskosmeetika bränd, mis keskendub luksuslikule, jätkusuutlikule ja spaakvaliteediga keha- ja juuksehooldusele.

Magrada tooted sisaldavad looduslikke ja orgaanilisi koostisosi, nagu Eesti päritolu põhjamaine rabarber, pärnaõis, vetikad, turvas, meremuda, kasemahl ja astelpaju, mis on tuntud oma toitvate ja hooldavate omaduste poolest.

Looduskosmeetika bränd Magrada

  1. Mis on teie ettevõte nimi, mis valdkonnas/ tootekategooriates tegutsete?
    Magrada OÜ on Eesti looduskosmeetika bränd, mis keskendub luksuslikule, jätkusuutlikule ja spaakvaliteediga keha- ja juuksehooldusele.
  2. Kes on teie klient, millisele segmendile olete fokusseeritud?
    Meie klient on teadlik tarbija, kes väärtustab puhtaid koostisosi, jätkusuutlikkust ja kvaliteetseid ilutooteid.
  3. Kuidas on teie tooteportfell jaotatud ja palju on teil tooted kokku?
    Magrada tooteportfell jaguneb kolme põhikategooriasse: juuksehooldus, kehahooldus ja kodu. Kokku on meie valikus üle 50 erineva toote, mille seas on šampoonid, palsamid, kehakreemid, kehakoorijad ja kodulõhnastajad.
  4. Kus teie tooteid hetkel osta saab – Eestist ja välismaalt?
    Magrada tooted on saadaval meie e-poes (www.magrada.eu), suuremates jaekettides ning ilupoodides Eestis, sealhulgas Kaubamajas, Tradehouse’is, Stockmannis ja I.L.U.s. Baltikumis saab meie tooteid osta meie e-poest kui ka Douglasest.
  5. Mis on enim müüdavad tooted, millised tooted on enim saanud tarbija tähelepanu?
    Meie best-sellerid on rabarberi juuksemask, pärnaõie šampoon, ning koostöös Laureniga loodud taastav kehakreem, mis kõik on pälvinud ka mitmeid iluauhindu ja klientide positiivset tagasisidet.
  6. Millised on teie sihtturud välismaal?
    Fookuses on Baltikum ning Itaalia ja Hispaania turg.
  7. Millised on teie ettevõtte ambitsioonid sihtturgudel ja käibe kasv? Kirjelda.
    Meie eesmärk on tugevdada oma positsiooni Baltikumis ja mujale Euroopasse. Plaanime laiendada turustusvõrku ja kasvatada käivet vähemalt 30% võrra järgnevate aastate jooksul, keskendudes e-kaubanduse ja edasimüüjate kasvu toetamisele.
  8. Mis on teie ettevõtte USP, unique sales point?
    Magrada eristub turul tänu põhjamaistele koostisosadele, luksuslikule kogemusele, spaakvaliteedile ja efektiivsele toimele, mis on inspireeritud Eesti loodusest.
  9. Millist toorainet ja/või bioressurssi kasutate toodetes?
    Meie tooted sisaldavad looduslikke ja orgaanilisi koostisosi, nagu Eesti päritolu põhjamaine rabarber, pärnaõis, vetikad, turvas, meremuda, kasemahl ja astelpaju, mis on tuntud oma toitvate ja hooldavate omaduste poolest.
  10. Milliste teadusasutustega koostööd teete või omate oma teadlasi?
    Oleme koostööd teinud Tartu Ülikooliga ja Tallinna Ülikooli Haapsalu Kolledžiga teadlastega, et arendada innovaatilisi ja teaduspõhiseid ilutooteid, mis vastavad rahvusvahelistele standarditele.

Külasta ka Magrada / Magrada OÜ kodulehte: www.magrada.eu

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viib ettevõtted Eesti ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof 2025, mis toimub 20.-22.03 Bolognas, Itaalias.

  • Magrada esitleb Cosmoprof 2025 messil fotosid brändist ja tooteid igast kategooriast ehk huuled, keha, juuksed ja kodu. Samuti on plaanis presenteerida tootekataloogi.

Projekt viiakse läbi Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) Eesti ühisstendi toetuse abil.