1993. aastal asutatud AS Chemi-Pharm, tegutseb “seebi, pesemis-, puhastus- ja poleervahendite tootmine” kategoorias.
D’DIFFERENCE bränd tegutseb luksusliku nahahoolduse kategoorias. D’DIFFERENCE’i eristab lihtsalt tuntavad 4D, 5D ja 6D sarjad, mis pakuvad tarbijatele võimalust otsustada, milliseid eeliseid nad oma nahale soovivad. Kokku on portfellis umbes 60 toodet nii nahahooldusest, juuksehooldusest kui ka pesemistoodetest.

1. Mis on teie ettevõte nimi, mis valdkonnas/ tootekategooriates tegutsete?
AS Chemi-Pharm, tegutseb “Seebi, pesemis-, puhastus- ja poleervahendite tootmine” kategoorias. D’DIFFERENCE bränd tegutseb luksusliku nahahoolduse kategoorias.
2. Kes on teie klient, millisele segmendile olete fokusseeritud?
Klient on edasimüüja, fookusega kaubamajadel, ilupoodidel, nahahooldusele keskendunud apteekidel.
3. Kuidas on teie tooteportfell jaotatud ja palju on teil tooted kokku?
D’DIFFERENCE’i eristab lihtsalt tuntavad 4D, 5D ja 6D sarjad, mis pakuvad tarbijatele võimalust otsustada, milliseid eeliseid nad oma nahale soovivad. Kokku on portfellis umbes 60 toodet nii nahahooldusest, juuksehooldusest kui ka pesemistoodetest.
4. Kus teie tooteid hetkel osta saab – Eestist ja välismaalt?
Tooteid saab osta peamistelt Eesti jaekettidest, veebist Eestis ning ddifference.eu veebilehelt tasuta saatmisega üle maailma. Lisaks Wolf & Badger keskkonnast.
5. Millised on enim müüdavad tooted, millised tooteid on enim saanud tarbija tähelepanu?
Müüduim nahahooldustoode on 5D Lifting Eye Cream silmakreem, mis sisaldab taimseid tüvirakke. Tarbija tähelepanu äratavad tooted, mis on kaunilt pakendatud, kuid pikemaajaliselt köidavad tooted, mis päriselt töötavad naha heaks. 5D Golden Beauty Mask on selline toode, mis on väga efektne ja lihtne kasutada.
6. Millised on teie sihtturud välismaal?
EL, fookusega Kesk-Euroopa ja Balkani riikidel
7. Millised on teie ettevõtte ambitsioonid sihtturgudel ja käibe kasv? Kirjelda.
Ambitsioon on igal aastal leida 2-3 uut ekspordipartnerit, kellega kasvatada käivet 200 000 kuni 800 000.
8. Mis on teie ettevõtete USP, unique sales point?
USP on Chemi-Pharmi laborites välja töötatud eksklusiivsed tooteretseptid, mis on unikaalsed kogu maailmas. Tooted toodetakse meie oma tootmises, lähtudes kõrgeimatest kvaliteedistandarditest. D’DIFFERENCE tooted muudavad naha seisundit ja kvaliteeti, kuna sisaldavad palju looduslikku päritolu aktiivaineid, tugevdavad naha enda kaitsevõimet ja on testitud igas kliimas ning iga vanuse ja nahatüübi peal.
9. Millist toorainet ja/või bioressurssi kasutate toodetes?
Kasutame väga kõrges kontsentratsioonis looduslikke aktiivaineid, mis suurendavad toodete efektiivsust. Lisaks parimad peptiidid, taimsed tüvirakuekstraktid, hüaluroonhappe erinevad vormid, efekti toovad vitamiinid. Eestist punavetika ekstrakt, Furcellaria Lumbricalis. Kõik aktiivained on kasutusel kõrges kontsentratsioonis.
10. Milliste teadusasutustega koostööd teete või omate oma teadlasi?
Hetkel on Tartu Ülikooliga aktiivne konsortsium innovaatiliste toodete arendamiseks ning tellitakse sealt ka analüüse, lisaks koostöö TalTechiga tootearenduseks. Chemi-Pharmis on täissuuruses tootearendus- ja analüüsilabor.
11. Millised on teie ettevõttes olevad sertifikaadid?
- ISO 14001
- ISO 9001
- ISO 13485
- MDD
- EU Ecolabel EE/030/003
- Nordic Swan Ecolabel 4090 0410

Külasta ka D’DIFFERENCE / AS Chemi-Pharm kodulehte: www.ddifference.com

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viib ettevõtted Eesti ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof 2025, mis toimub 20.-22.03 Bolognas, Itaalias.
D’DIFFERENCE esitleb Cosmoprof 2025 messil 5 toodet:
- Advanced Perfection 6D Day Cream with 24K Gold
- Fast & Glorious Liquid Hair Mask
- Firming Faceglow Peel 5D
- Golden Beauty Mask 5D
- Lifting Eye Cream 5D
Projekt viiakse läbi Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) Eesti ühisstendi toetuse abil.