2014. aastal asutatud HOIA homespa tegeleb Saaremaal looduskosmeetika tootmise ja turustamisega. 99% HOIA kosmeetikast sisaldab looduslikke koostisosi – orgaanilised külmpressitud õlid ja võided, kodumaised väetaimed, eestimaine rabaturvas, metsvaarika mesi, Saaremaine haruldane punavetika ekstrakt, aromaatsed orgaanilised eeterlikud õlid ja hüdrosoolid ning palju muud.

1. Mis on teie ettevõte nimi, mis valdkonnas/ tootekategooriates tegutsete?
HTM Karolin OÜ, aga taaskord see ettevõtte nimi ei ütle meie puhul mitte midagi. Ikka brändi nimi ütleb, mille õige kirjapilt on HOIA homespa. Tegeleme Saaremaal looduskosmeetika tootmise ja turustamisega.
2. Kes on teie klient, millisele segmendile olete fokusseeritud?
Meie kliendid on peamiselt naised igas vanuses, meie klientide seas on nii teismelisi kui vanemas eas kliente, kui ka ka mehi. Peamine sihtgrupp on siiski 30-55 aastased naised, kes hindavad kvaliteeti, kodumaist ja looduslikku kosmeetikat.
3. Kuidas on teie tooteportfell jaotatud ja palju on teil tooted kokku?
Erinevaid tooteid on meil kokku saja ringis jaotudes siis kehahoolduseks, näohoolduseks, juuksehoolduseks, kuid meilt saab ka muud, näiteks looduslikke parfüüme ja muid sarnaseid tooteid.
4. Kus teie tooteid hetkel osta saab – Eestist ja välismaalt?
Tradehouse, Tallinna Kaubamaja, Macta beauty, Euroapteek, loverte.com ja meie koduleht www.hoia.bio. Välismaalased saavad meie tellida inglise keelselt kodulehelt, mis asub www.hoiahomespa.com ja oleme esindatud ka Jaapani tuntud kaubamajas Cosme Kitchen, Soomes ja Küprosel.
5. Millised on enim müüdavad tooted, millised tooteid on enim saanud tarbija tähelepanu?
Kõige populaasemad on näohooldustooted, sest need on tõhusad, puhtad ja kompromissitud ehk jamavabad, kuid tegelikult tellitakse kõike alates küüneõlist kuni jalavannisoolani välja. Peamine hitt toode on Saaremaise vetika ekstrakti ja kolme erineva molekulmassiga hüaluroonhappe seerum Kleopatra, mis on top 1 toode olnud viimased 4 aastat.
6. Millised on teie sihtturud välismaal?
Oleme alles sobivate sihtturgude otsingul, kuid sel aastal on plaanis võtta ette Läti, Leedu, Soome, Rootsi, kust tegelikult huvi on olnud päris palju.
7. Mis teie ettevõtte ambitsioonid sihtturgudel ja käibe kasv? Kirjelda.
Sel aastal soovime käivet kasvatada vähemalt 30% ja seda enamjaolt just ekspordi arvelt.
8. Mis on teie ettevõtete USP, unique sales point?
Kompromissitu kosmeetika, mis on looduslik, kuid tõhus, innovaatiline ning õrn keskkonna vastu.
9. Millist toorainet ja/või bioressurssi kasutate toodetes?
99% meie kosmeetikast sisaldab looduslikke koostisosi – orgaanilised külmpressitud õlid ja võided, kodumaised väetaimed, eestimaine rabaturvas, metsvaarika mesi, Saaremaine haruldane punavetika ekstrakt, aromaatsed orgaanilised eeterlikud õlid ja hüdrosoolid ning palju muud.
10. Milliste teadusasutustega koostööd teete või omate oma teadlasi?
Kasutame oma retseptide valmimisel teadustöid tervest maailmast ja teeme koostööd innovaatiliste koostisosade tootjate ja teadlastega.
11. Millised on teie ettevõttes olevad sertifikaadid?
Meie suhe kliendiga põhineb usaldusel ja soovime, et see oleks nii ka edaspidi. Klient on ju lõppkokkuvõttes see, kes sertifikaatide kulud tegelikult kinni maksab. Peale selle on sertifikaatide nõuded tihtipeale palju leebemaid, kui need, mis oleme seadnud iseendale. Näiteks on 80% meie toorainest orgaaniline.

Külasta ka HOIA homespa / HTN Karolin OÜ kodulehte: www.hoia.bio

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viib ettevõtted Eesti ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof 2025, mis toimub 20.-22.03 Bolognas, Itaalias.
- HOIA homespa esitleb Cosmoprof 2025 messil tooteid erinevatest kategooriatest ehk huuled, keha ja juuksed.
Projekt viiakse läbi Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) Eesti ühisstendi toetuse abil.