Joik

Joik OÜ

Meie lugu. JOIK bränd sündis aastal 2005 ja selle ajaga on ühe naise unistusest kasvanud välja rahvusvaheliselt tunnustatud ja ulatusliku tootevalikuga kaubamärk, mille looduskosmeetika ja koduspaa tooteid armastatakse nii Eestis kui paljudes ekspordiriikides.

Eestis sündinud ja kasvanud JOIK saab jätkuvalt innustust Eesti imelisest loodusest. Ühendame parima loodusliku tooraine moodsa teaduse, disaini ja põhjamaiste nahahooldustraditsioonidega. Astume alati üht sammu oma väärtustega, oleme looduslikud ja loodust hoidvad, vastutustundlikud ja säästvad ning paneme suurt rõhku disainile ja teeme juba aastaid koostööd Eesti loovinimeste, disainerite ja kunstnikega, mis väljendub nii meie tootedisainis kui ka limiteeritud erikollektsioonides.

JOIK brändi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning meie teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks tõime esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakkusime esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hankisime esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid.

Meie väärtused. JOIK põhiväärtused on efektiivsus, ausus, looduslikkus ja emotsionaalsus. Me seisame selle eest, et nahahooldustooted oleks tõeliselt tõhusad ja teeks, mida lubavad. Tootel märgitud kasulikke aineid on täpselt parajalt, et nahk tänulik oleks. Tahame, et igaüks saaks meie toodetega lubada endale päevas ühe mõnusa hetke, et nautida ilusat ja hästi lõhnavat toodet, teades, et tänulikud on nii hästi hooldatud nahk kui meid ümbritsev keskkond.

Meie nimi. Nimi JOIK tuleb sõnast „joig“, mis on looduslähedase põhjamaa rahva Saamide iidne laulmise viis. Joigumise kaudu antakse edasi meeleolu ja tundeid. Joigumine kannab endas traditsioone, aga samas areneb ja kohandub kaasajaga. JOIK brändina lähtub sarnasest ideest – hindame vanu oskusi kasutada loodust heaolu ja tervise heaks, aga areneme pidevalt ja loome tooteid, mis põimivad endas puhta looduse parimad aktiivained tänapäevaste teadmistega ja tekitavad häid emotsioone.

Meie klient. Me määratleme oma sihtgruppi väärtuste põhjal, mitte vanuse, sissetuleku, elukoha või muu taolisealusel. Me ei diskrimineeri, aga peame nentima, et 95% meie klientuurist moodustavad naised. Nii on meie klient tugev iseseisev naine, kes teab oma väärtust. Ta hoolib endast, kuid ei ole enesekeskne. Ta usub, et igaüks loeb ja muutus algab väikestest asjadest. Ta väärtustab loomulikkust ja looduslikkust – ta ei taha muutuda kellekski teiseks, vaid rõhutada enda tugevaid külgi. Ta otsib kosmeetikatoodet, mis oleks tõhus ja usub looduse võimesse. Aga talle meeldivad ka hetked endale, emotsioonid ja rõõm ilusatest asjadest, lõhnad ja värvid.

Kuidas müüakse oma tooteid?

HULGI

TOORAINE

HORECA

JAEMÜÜK

Kadri Sild

Export & Marketing Manager
Telefon: +372 508 4681
E-mail: kadri.sild@joik.ee

Võta ühendust: